An exploratory study of the problems encountered in the implementation of the official school curriculum - පාසැල් නිල විෂය මාලාව ප්‍රායෝගිකත්වයට නැගීමෙහි දී ඇතිවන ගැටළු පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක්

Show simple item record

dc.contributor.author Karapikkada Sobitha
dc.date.accessioned 2024-06-20T05:24:18Z
dc.date.available 2024-06-20T05:24:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation 17th international Postgraduate Research Conference, (IPRC- 2016), en_US
dc.identifier.uri http://repo.busl.ac.lk/handle/1/2855
dc.language.iso si en_US
dc.publisher Faculty of Graduate studies university of kelaniya, en_US
dc.subject පාසැල් නිල විෂය මාලාව ප්‍රායෝගිකත්වයට නැගීමෙහි දී ඇතිවන ගැටළු පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් en_US
dc.subject An exploratory study of the problems encountered in the implementation of the official school curriculum en_US
dc.subject Karapikkada Sobhitha en_US
dc.subject Buddhism en_US
dc.subject pasal nila vishaya malawa prayogikathwayata nagimehidi athiwana gatalu en_US
dc.subject සමාජානුයෝජනය, සදාචාරය, පාසල් නිළ විෂයමාලාව, චරිතායනය, බුද්ධ ධර්මය විෂය en_US
dc.subject Social Welfare, Morality, School Official Curriculum, Biography, Buddha Dharma Subject en_US
dc.subject samājānuyōjanaya, sadācāraya, pāsal niḷa viṣayamālāva, caritāyanaya, buddha dharmaya viṣaya en_US
dc.subject කරපික්කඩ සෝභිත en_US
dc.title An exploratory study of the problems encountered in the implementation of the official school curriculum - පාසැල් නිල විෂය මාලාව ප්‍රායෝගිකත්වයට නැගීමෙහි දී ඇතිවන ගැටළු පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්‍යයනයක් en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Digital Repository


Browse

My Account