dc.contributor.author | කනංගමුවේ රාහුල හිමි | |
dc.date.accessioned | 2024-02-07T09:17:34Z | |
dc.date.available | 2024-02-07T09:17:34Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.issn | 28277511 | |
dc.identifier.uri | http://repo.busl.ac.lk/handle/1/2498 | |
dc.language.iso | si | en_US |
dc.publisher | Bhiksu University of Sri Lanka: Anuradhapura | en_US |
dc.subject | How the functionary role should be implemented for the development of holistic education | en_US |
dc.subject | piriven | en_US |
dc.subject | school | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | අධ්යාපනය | en_US |
dc.subject | සිංහල | en_US |
dc.subject | administrative | en_US |
dc.subject | admin | en_US |
dc.subject | Buddhism | en_US |
dc.subject | kanangamuwe rahula | en_US |
dc.subject | buddhist | en_US |
dc.subject | Buddha | en_US |
dc.subject | pali | en_US |
dc.subject | sri lanka | en_US |
dc.subject | පරිවෙණ | en_US |
dc.subject | බුදුරජාණන් වහන්සේ | en_US |
dc.subject | කෝට්ටේ යුගය | en_US |
dc.subject | මිෂනාරි | en_US |
dc.title | පිරිවෙන් අධ්යාපන සංවර්ධනය උදෙසා කෘත්යාධිකාරි භූමිකාව ක්රියාත්මක වියයුතු ආකාරය | en_US |
dc.type | Article | en_US |